Záruka

Záruka

Záruční lhůta na palubní kamery Blackvue u nového (včetně rozbaleného) je:

  • pro spotřebitele: 24 měsíců
  • pro kupujícího podnikatele 24 měsíců*

*Prodloužena záruční lhůta ( pouze dočasně)

na palubní kamery VIOFO  u nového (včetně rozbaleného) je:

  • pro spotřebitele: 24 měsíců
  • pro kupujícího podnikatele 12 měsíců

Poznámka: pro velkoodběratele a obchodní partnery platí záruční doba uvedena v partnerské dohodě nebo informačním dopisu.  

Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeném na dokladu o zakoupení či na záručním listě. Více info....

Upozorneni-W01

Upozornění: Všichni autorizovaní prodejci a distributoři společnosti Pittasoft Co., Ltd a společnosti VIOFO Co., Ltd  musí splňovat normy, které neautorizovaní prodejci nemají. Legitimní distributoři a prodejci auto kamer Blackvue a VIOFO na sebe přebírají odpovědnost za výrobní vady, poskytují záruku, servis a podporu. Při nákupu auto kamery mimo ČR, vezměte prosím na vědomí, že záruční doba u těchto přístrojů může být o polovinu menší a vyřizování reklamace je velmi obtížné.

Buďte opatrní při nákupu auto kamer BlackVue nebo VIOFO od neznámých prodejců a při nákupu na online portálech eBay, Aukro apod. Před nákupem se vždy ujistěte, že je prodejce nebo distributor legitimní. Společnost STANDOL s.r.o. je autorizovaným dealerem auto kamer Blackvue v ČR.

VIOFO - certifikát autorizovaného prodejce

 

Reklamace

Upozorneni-W01

Upozornění: ještě před odesíláním palubní kamery k nám na reklamaci proveďte prosím následující kroky, k zjištění stavu palubní kamery.

1. BLACKVUE KAMERY


Krok č.1

  1. Vypněte přístroj Blackvue a vyjměte microSD kartu.
  2. Připojte ji k počítači pomocí čtečky karet microSD.
  3. Zálohujte důležité nahrávky uložené na kartě micro SD.
  4. Zformátujte kartu na systém souborů FAT32 [WINDOWS] / MS-DOS (FAT) [MAC] pomocí funkce Formát v programu Blackvue Viewer.
  5. Vložte zformátovanou kartu do přístroje a zapněte ho.

Krok č.2

  1. Vypněte přístroj a vyjměte micro SD kartu.
  2. Připojte ji k počítači pomocí čtečky karet micro SD.
  3. Zálohujte důležité nahrávky uložené na kartě micro SD.
  4. Zformátujte kartu v FAT32 [WINDOWS] / MS-DOS (FAT) [MAC] pomocí funkce Formát v programu Blackvue Viewer.
  5. Stáhněte nejnovější verze firmware pro vás model z našich webových stránek.
  6. Rozbalte stažený soubor firmware.
  7. Zkopírujte na micro SD kartu složku „Blackvue“ z rozbaleného firmware
  8. Vložte kartu micro SD zpět do přístroje a zapněte ho.

Opakujte tyto kroky i s jinou micro SD kartou.

Poznámka:

  • Pokud pro napájení auto kamery používáte modul podpětové ochrany autobaterii – Power MAGIC PRO a maté volný originální napájecí kabel auto kamery Blackvue, vyzkoušejte chovaní kamery při připojení standardním napájecím kabelem přes zásuvku zapalovače cigaret. Vyzkoušejte chování hlavní jednotky i s připojenou a odpojenou zadní kamerou.
  • Špatná kondice autobaterii může způsobit potíže při napájení kamery přes Power MAGIC PRO. V tomto případě doporučujeme provést test autobaterii.

2. VIOFO KAMERY 


Před odesíláním palubní kamery značky VIOFO k nám na reklamaci proveďte prosím následující kroky, k zjištění stavu palubní kamery.

Krok č.1

  1. Vypněte přístroj a vyjměte micro SD kartu.
  2. Připojte ji k počítači pomocí čtečky karet microSD.
  3. Zálohujte důležité nahrávky uložené na kartě micro SD.
  4. Proveďte aktualizaci firmware auto kamery 

Poznámka: v případě, že již máte aktuální verze firmware, proveďte aktualizaci znovu. Opakujte tento krok i s jinou micro SD kartou.

Krok č.2 

  1. U modelu s dvěma porty pro napájení (1x na těle přístroje a 1x na GPS držáku) zkontrolujte kontaktní konektory a otestujte připojení napájecího kabelu jak přes GPS držák, tak i přes hlavní port na těle přístroje. 

Poznámka:

  • Pokud pro napájení auto kamery používáte modul podpětové ochrany autobaterii – HK3 Hardwire Kit nebo HK4 Hardwire Kit a maté volný originální napájecí kabel auto kamery VIOFO do zásuvky zapalovače cigaret, vyzkoušejte chovaní kamery při připojení tímto napájecím kabelem. Vyzkoušejte chování hlavní jednotky i s připojenou a odpojenou zadní kamerou.
  • Špatná kondice autobaterii může způsobit potíže při napájení kamery přes HK3/HK4 Hardwire Kit. V tomto případě doporučujeme provést test autobaterii. 

Pokud výšeuvedené kroky neobnovili správnou funkčnost přístroje, postupujte dále pode níže uvedených pokynů zde