Reklamace a servis

REKLAMACE

Zde naleznete informací o tom, jak reklamovat zboží zakoupené v našem obchodě a o možnostech pozáruční opravy vašeho přístroje Blackvue/VIOFO.

Upozorneni-W01Upozornění:

1. PRO PALUBNÍ KAMERY BLACKVUE


Ještě před odesíláním palubní kamery Blackvue k nám na reklamaci proveďte prosím následující kroky, k zjištění stavu palubní kamery.

Krok č.1

  1. Vypněte přístroj a vyjměte microSD kartu.
  2. Připojte ji k počítači pomocí čtečky karet microSD.
  3. Zálohujte důležité nahrávky uložené na kartě micro SD.
  4. Zformátujte kartu na systém souborů FAT32 [WINDOWS] / MS-DOS (FAT) [MAC] pomocí funkce Formát v programu Blackvue Viewer.
  5. Vložte zformátovanou kartu do přístroje a zapněte ho.

Krok č.2

  1. Vypněte přístroj a vyjměte micro SD kartu.
  2. Připojte ji k počítači pomocí čtečky karet micro SD.
  3. Zálohujte důležité nahrávky uložené na kartě micro SD.
  4. Zformátujte kartu v FAT32 [WINDOWS] / MS-DOS (FAT) [MAC] pomocí funkce Formát v programu Blackvue Viewer.
  5. Stáhněte nejnovější verze firmware pro vás model z našich webových stránek.
  6. Rozbalte stažený soubor firmware.
  7. Zkopírujte na micro SD kartu složku „Blackvue“ z rozbaleného firmware
  8. Vložte kartu micro SD zpět do přístroje a zapněte ho.

Opakujte tyto kroky i s jinou micro SD kartou.

Poznámka:

  • Pokud pro napájení auto kamery používáte modul podpětové ochrany autobaterii – Power MAGIC PRO a maté volný originální napájecí kabel auto kamery Blackvue, vyzkoušejte chovaní kamery při připojení standardním napájecím kabelem přes zásuvku zapalovače cigaret. Vyzkoušejte chování hlavní jednotky i s připojenou a odpojenou zadní kamerou.
  • Špatná kondice autobaterii může způsobit potíže při napájení kamery přes Power MAGIC PRO. V tomto případě doporučujeme provést test autobaterii.

2. PRO PALUBNÍ KAMERY VIOFO


Před odesíláním palubní kamery značky VIOFO k nám na reklamaci proveďte prosím následující kroky, k zjištění stavu palubní kamery.

Krok č.1

  1. Vypněte přístroj a vyjměte micro SD kartu.
  2. Připojte ji k počítači pomocí čtečky karet microSD.
  3. Zálohujte důležité nahrávky uložené na kartě micro SD.
  4. Proveďte aktualizaci firmware auto kamery 

Poznámka: v případě, že již máte aktuální verze firmware, proveďte aktualizaci znovu. Opakujte tento krok i s jinou micro SD kartou.

Krok č.2 

  1. U modelu s dvěma porty pro napájení (1x na těle přístroje a 1x na GPS držáku) zkontrolujte kontaktní konektory a otestujte připojení napájecího kabelu jak přes GPS držák, tak i přes hlavní port na těle přístroje. 

Poznámka:

  • Pokud pro napájení auto kamery používáte modul podpětové ochrany autobaterii – HK3 Hardwire Kit nebo HK4 Hardwire Kit a maté volný originální napájecí kabel auto kamery VIOFO do zásuvky zapalovače cigaret, vyzkoušejte chovaní kamery při připojení tímto napájecím kabelem. Vyzkoušejte chování hlavní jednotky i s připojenou a odpojenou zadní kamerou.
  • Špatná kondice autobaterii může způsobit potíže při napájení kamery přes HK3/HK4 Hardwire Kit. V tomto případě doporučujeme provést test autobaterii.

Pokud výšeuvedené kroky neobnovili správnou funkčnost přístroje, postupujte dále pode níže uvedených pokynů.

1. Zjištění závady

Ještě před odesláním zboží se nás zeptejte, pokusíme se Vám najít řešení na dálku. Nebo zkuste najít řešení na našem centru nápovědy, popřípadě na Help Centru Pittasoft.

2. Příprava zboží k odeslaní

Zboží připravte a bezpečně zabalte. Přiložte reklamační formulář s krátkým popisem závady, kopií nákupního dokladu a číslo vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz. V případě pozáručního servisu přiložte průvodní dopis s popisem závady

3. Odesílání zboží

Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu: STANDOL s.r.o. - reklamace, Novolipanská 82, 103 00, Praha 10 – Lipany. Před odesláním si prosím přečtete reklamační řad.

Zboží prosím zasílejte pouze nuže uvedenými dopravci:

1. Česka pošta – Balík Do Ruky

Adresa: STANDOL s.r.o., Novolipanská 82, 103 00, Prah 10 – Lipany

2. Česka pošta – Balík Na Poštu

Adresa pobočky České Pošty: Česká pošta, s.p., pobočka Praha-Kolovraty, K poště 416/3
Kolovraty, 103 00 Praha 113

3. Zásilkovna – výdejní místo (ID 10715)

Adresa výdejního místa: Mírová 106/27, 103 00, Praha-Kolovraty, VINOTÉKA U ZVONIČKY

4. Zásilkovna – výdejní místo (ID 27134)

Adresa výdejního místa: Do Hlinek 754/7, 103 00, Praha-Kolovraty, TENISOVÝ AREÁL CIHELNA

5. Zásilkovna – ALZABOX (ID 19563)

Adresa umístění ALZABOXU: Nad Zbrojnicí 390/1, 103 00, Praha-Kolovraty

POZÁRUČNÍ SERVIS 

1. Zjištění závady

Ještě před odesláním zboží se nás zeptejte, pokusíme se Vám najít řešení na dálku. Nebo zkuste najít řešení na našem centru nápovědy, popřípadě na Help Centru Pittasoft.

2. Příprava zboží k odeslaní

Zboží připravte a bezpečně zabalte. Přiložte průvodní dopis s popisem závady. Servis přístrojů BlackVue provádíme výhradně v Koreji. Doba opravy přístroje je cca 30 prac. dnů.

3. Odesílání zboží 

Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu: STANDOL s.r.o. - reklamace, Novolipanská 82, 103 00, Praha 10 – Lipany. Před odesláním si prosím přečtete reklamační řad.

Zboží prosím zasílejte pouze nuže uvedenými dopravci:

1. Česka pošta – Balík Do Ruky

Adresa: STANDOL s.r.o., Novolipanská 82, 103 00, Prah 10 – Lipany

2. Česka pošta – Balík Na Poštu

Adresa pobočky České Pošty: Česká pošta, s.p., pobočka Praha-Kolovraty, K poště 416/3
Kolovraty, 103 00 Praha 113

3. Zásilkovna – výdejní místo (ID 10715)

Adresa výdejního místa: Mírová 106/27, 103 00, Praha-Kolovraty, VINOTÉKA U ZVONIČKY

4. Zásilkovna – výdejní místo (ID 27134)

Adresa výdejního místa: Do Hlinek 754/7, 103 00, Praha-Kolovraty, TENISOVÝ AREÁL CIHELNA

5. Zásilkovna – ALZABOX (ID 19563)

Adresa umístění ALZABOXU: Nad Zbrojnicí 390/1, 103 00, Praha-Kolovraty

Poznámka: Odhadovaná cena opravy přístrojů Blackvue činí cca 1800-2500,-Kč bez DPH.

Pro informací o ceně pozáruční opravy přístrojů VIOFO prosím nás kontaktujte.

Cena opravy může být bez konzultace se zákazníkem navýšena max. o 20 %. V případě navýšení odhadové ceny za opravu víc než o 20 % bude tato skutečnost oznámena zákazníkovi a vyžadován jeho písemný souhlas. Zákazník se může o průběh u opravy sám zajímat na adrese provozovny nebo na reklamace@blackvue.cz. Na opravené součástí přístroje poskytujeme 6měsíční záruku. Prodávající při převzetí věci k opravě neodpovídá za data a informace kupujícího, jež jsou uložena na HD, pamětích, či dalších nosičích informací, jež jsou součástí věci přebírané k opravě, či jejich případné ztráty.