Reklamační řad

Reklamační řád
Podmínky a postup pro uplatnění reklamace zboží na blackvue.cz
 
REKLAMACE A SERVIS 

VYŘEŠÍME TO RYCHLE A FÉROVĚ

Vyberte značku, projděte postup a až potom vyplňte formulář.

Jak reklamaci poslat, aby to bylo rychlé
Doporučujeme posílat na výdejní místa / boxy níže – převzetí je pak rychlejší. Do balíku dejte: zařízení + příslušenství (pokud není domluveno jinak) + popis závady + kontakt.
Reklamace a servis (postup)
Zásilkovna – výdejní místo
ID 27134
Do Hlinek 754/7
103 00 Praha-Kolovraty
TENISOVÝ AREÁL CIHELNA Kopírovat
Zásilkovna / Balíkovna – ALZABOX
ID 19563
Nad Zbrojnicí 390/1
103 00 Praha-Kolovraty Kopírovat
Zásilkovna – výdejní místo
ID 37962
Mírová 106/27
103 00 Praha-Kolovraty
U ZVONIČKY Kopírovat
Firemní adresa (pokud posíláte „do ruky“)
STANDOL s.r.o.
Novolipanská 82
103 00 Praha 10 – Lipany Kopírovat
Doporučení: vyberte dopravu, kde dostanete sledovací číslo (tracking) – snadno pak dohledáte, kde zásilka je.

I. Úvod

Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím při uplatňování práv z odpovědnosti za vady se řídí platnými právními předpisy (zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele) a tímto reklamačním řádem.

Reklamační řád je nedílnou součástí VOP společnosti STANDOL s.r.o.

II. Právo na uplatnění reklamace

  • Reklamaci lze uplatnit v sídle společnosti STANDOL s.r.o. nebo zasláním dle doporučených způsobů výše.
  • Reklamované zboží zabal tak, aby se při přepravě nepoškodilo, a do balíku přilož popis závady a kontakt.
  • Reklamaci lze uplatnit pouze na zboží zakoupené u STANDOL s.r.o. (BlackVue.cz) nebo u autorizovaných prodejců / partnerů.
Poznámka k dokladům
Jako doklad o záruce slouží faktura / prodejní doklad se zákonnými údaji (model, cena, množství, sériové číslo apod.).

Kdy reklamace nemusí být uznána

  • nesprávné užívání v rozporu s návodem, nevhodné napájení, připojení na nedovolené zdroje,
  • poškození při přepravě (řeší se s dopravcem),
  • neoprávněný zásah do zařízení, úpravy bez svolení prodávajícího,
  • mechanické poškození / havárie / živelná událost,
  • nesoulad sériového čísla s doklady, nebo zjevně pozměněné doklady.

III.–IV. Odpovědnost prodávajícího a záruční doba

  • Prodávající odpovídá, že věc při převzetí nemá vady.
  • Záruční doba je standardně 24 měsíců (pokud není uvedeno jinak).
  • B2B: u nákupu podnikatelem se záruční režim a lhůty řídí odlišně (dle zákona a případně dle dohody/partnerské smlouvy).
Zkopírováno ✓