Reklamační řad
VYŘEŠÍME TO RYCHLE A FÉROVĚ
Vyberte značku, projděte postup a až potom vyplňte formulář.
Rychlá navigace
Jak reklamaci poslat, aby to bylo rychlé
Doporučujeme posílat na výdejní místa / boxy níže – převzetí je pak rychlejší. Do balíku dejte: zařízení + příslušenství (pokud není domluveno jinak) + popis závady + kontakt.
Zásilkovna – výdejní místo
Do Hlinek 754/7
103 00 Praha-Kolovraty
TENISOVÝ AREÁL CIHELNA
103 00 Praha-Kolovraty
TENISOVÝ AREÁL CIHELNA

Zásilkovna / Balíkovna – ALZABOX
Nad Zbrojnicí 390/1
103 00 Praha-Kolovraty
103 00 Praha-Kolovraty

Zásilkovna – výdejní místo
Mírová 106/27
103 00 Praha-Kolovraty
U ZVONIČKY
103 00 Praha-Kolovraty
U ZVONIČKY

Firemní adresa (pokud posíláte „do ruky“)
Novolipanská 82
103 00 Praha 10 – Lipany
103 00 Praha 10 – Lipany

Doporučení: vyberte dopravu, kde dostanete sledovací číslo (tracking) – snadno pak dohledáte, kde zásilka je.
I. Úvod
Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím při uplatňování práv z odpovědnosti za vady se řídí platnými právními předpisy (zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele) a tímto reklamačním řádem.
Reklamační řád je nedílnou součástí VOP společnosti STANDOL s.r.o.
II. Právo na uplatnění reklamace
- Reklamaci lze uplatnit v sídle společnosti STANDOL s.r.o. nebo zasláním dle doporučených způsobů výše.
- Reklamované zboží zabal tak, aby se při přepravě nepoškodilo, a do balíku přilož popis závady a kontakt.
- Reklamaci lze uplatnit pouze na zboží zakoupené u STANDOL s.r.o. (BlackVue.cz) nebo u autorizovaných prodejců / partnerů.
Poznámka k dokladům
Jako doklad o záruce slouží faktura / prodejní doklad se zákonnými údaji (model, cena, množství, sériové číslo apod.).
Kdy reklamace nemusí být uznána
- nesprávné užívání v rozporu s návodem, nevhodné napájení, připojení na nedovolené zdroje,
- poškození při přepravě (řeší se s dopravcem),
- neoprávněný zásah do zařízení, úpravy bez svolení prodávajícího,
- mechanické poškození / havárie / živelná událost,
- nesoulad sériového čísla s doklady, nebo zjevně pozměněné doklady.
III.–IV. Odpovědnost prodávajícího a záruční doba
- Prodávající odpovídá, že věc při převzetí nemá vady.
- Záruční doba je standardně 24 měsíců (pokud není uvedeno jinak).
- B2B: u nákupu podnikatelem se záruční režim a lhůty řídí odlišně (dle zákona a případně dle dohody/partnerské smlouvy).
Zkopírováno ✓
